15 December 2012

I.l.h.a.m

Bismillahi as solatu was salamu a'la Rasoulillah..

Saya akan sentiasa kagum dengan mereka yang Allah selalu kirimkan ilhamNya untuk menulis menyebarkan kata-kata yang dapat menyentuh hati-hati manusia. Subhanallah.. hebat..

You Oh Allah..
Moga Allah sentiasa jadikan kita semua dalam kalangan mereka yang mendapat hidayahNya.. amin..

Angel Pakai Gucci
Conversation started 13 November
22:27 
NourlHousna Tawfiq 
assalamualaikum wbt,
en APG, nama saya husna, saya suka menulis dan mempunyai sebuah blog...
saya tak pasti kalau en APG pernah alami apa yang saya alami, tapi saya ingin bertanya,
1) pernah tak en APG diuji Allah dengan apa yang en APG nukilkan? bagaiman en bangkit dan terus menulis, sbb selalu saya rasa terus hina dan tidak layak untuk memberi nasihat pada yang lain..
2) adakah en punya jadual rutin untuk kekal istiqamah dalam menulis? atau menulis di waktu en APG mendapat ilham?
3) en APG sudah menjadi penyumbang artikel majalah JOM, en APG berminat utk menulis sebuah buku? 
ahlan wasahlan ke blog saya..
Taman ✿ Hati
resamkehidupan.blogspot.com 
Sunday
22:20 
Angel Pakai Gucci 
Salaam a'laikum warah matullah,
Maaf atas kelewatan menjawab mesej anda ni. IAllah saya cuba jawab secara ringkas:
1) PErnah, selalu sgt. T__T Tp kalau disebabkan tu kita amik keputusan ntok berhenti berdakwah, maka kita telah menggembirakan syaitan. Huhu.. Jgn mengalah dan teruskan mujahadah.
2) Takde. Menulis sewaktu idea dtg.
3) iAllah mmg ada niat. Doa2kan..
Allahu a'lam

 

firsly dont ever under estimate yourself, secondly,  never under estimate anyone, cause you dont know what they're capable of.. 

Credit to En Gabbana, Angel Pakai Gucci!

No comments: